Contact

Adres: Kalimantan 1, 1448 AC, Purmerend
+31 6 41 01 15 71
Maak een afspraak
Adres: Kalimantan 1, 1448 AC, PurmerendAdres: Kalimantan 1, 1448 AC, Purmerend

Algemene voorwaarden

Inspanning salon

  1. De styliste van Tobeyoutiful zal alle behandelingen na beste inzet en vermogen uitvoeren.
  2. De styliste van Tobeyoutiful zal altijd haar best doen de eisen en wensen van de cliënt waar te maken.
  3. De styliste van Tobeyoutiful zal de cliënt inlichten over financiële consequenties na veranderingen in de behandeling.

Afspraken

  1. De klant is verplicht verhindering zo spoedig mogelijk, doch 24 uur voorafgaande aan de behandeling bij Tobeyoutiful te melden.
  2. Verhindering bij een PMU behandeling dient minimaal 48 uur voorafgaande aan de behandeling gemeld te worden. Bij annuleren of verzetten van uw afspraak binnen 48 uur voorafgaande op de geplande data verliest de klant zijn/haar aanbetaling van 50,-.
  3. Indien de klant deze verplichting niet of niet tijdig nakomt, mag Tobeyoutiful het volledige bedrag van de afgesproken behandeling in kosten brengen.
  4. Indien de klant meer dan 15 min te laat in de salon aankomt, mag de styliste de behandeling annuleren en 50% van het volledige bedrag in prijs brengen.
  5. Bij niet opdagen wordt het volledige verschuldigde bedrag in rekening gebracht.
  6. Tobeyoutiful moet verhindering zo snel mogelijk, doch 24 uur voorafgaande aan de afspraak aan de klant melden.
  7. Indien u ergens anders permanente make-up heeft laten uitvoeren dient u een foto door te mailen naar info@tobeyoutiful.nl zodat ik kan zien of een cover-up mogelijk is.
  8. U betaalt een nieuwe behandeling en niet een bijwerking wanneer u reeds permanente make-up vanuit een andere salon heeft.
  9. Heeft u permanente make-up die gelaserd zou moeten worden, waardoor de behandeling niet uitgevoerd kan worden tijdens uw geplande afspraak, dan verliest u uw aanbetaling.
  10. Heeft u binnen 2 weken voor uw afspraak botox laten zetten op de te behandelen zone dan kan de afspraak niet doorgaan en verliest u uw aanbetaling.
  11. Een extra Touch-up bedraagt €50 en is mogelijk binnen 3 maanden na de eerste bijwerking. Dit is eenmalig geldig.

Privacy

  1. De styliste neemt de persoonlijke gegevens van de cliënt op, en verwerkt deze in een klantenbestand.
  2. Tobeyoutiful zal persoonlijke gegevens niet doorspelen aan derden, zonder toestemming van de cliënt.
  3. Tobeyoutiful is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die is mede gedeeld tijdens een behandeling.
  4. De klant is verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die is mede gedeeld tijdens een behandeling.
  5. De geheimhouding vervalt indien, op de grond van een wettelijke bepaling of een rechtelijke uitspraak de styliste verplicht is de vertrouwelijke informatie aan derden door te verstrekken.

Betaling

  1. Aangegeven prijzen zijn vaste prijzen en gelden voor alle klanten.
  2. De klant dient na afloop van de behandeling de betaling direct contant of via pin te voldoen.
  3. Aanbiedingen zijn geldig in de aangegeven looptijd.
  4. Cadeaubonnen zijn tot 1 jaar na aankoop datum geldig.
  5. Aanbetalingen dienen direct bij het plannen van een afspraak betaald te worden.
  6. Aanbetalingen worden niet geretourneerd. Wanneer u tot 48 uur voorafgaande op de behandeling uw afspraak annuleert, kunt u binnen 1 maand uw aanbetaling gebruiken.

Aansprakelijkheid

  1. Tobeyoutiful is niet aansprakelijk voor schade van welk aard ook ontstaan doordat de styliste is uitgegaan van door de cliënt onjuiste of onvolledige informatie over lichamelijke aandoeningen, medicijn gebruik, werkzaamheden, vrijetijd besteding.
  2. Tobeyoutiful is niet aansprakelijk voor verlies, diefstal of beschadiging van persoonlijke eigendommen die door de klant mee zijn genomen naar de salon.

Klachten

  1. Indien de klant een klacht heeft over de behandeling, moet de klacht zo spoedig mogelijk doch binnen 7 dagen (1 week)  gemeld worden aan Tobeyoutiful.
  2. Indien de klacht binnen 7 dagen gemeld word zal er naar een gepaste oplossing gezocht worden.
  3. Indien een klacht niet binnen 7 dagen na de behandeling gemeld word kunnen hier kosten voor berekent worden.
  4. Betaalde behandelkosten kunnen onder geen beding geretourneerd worden.

Garantie

  1. De klant heeft recht op een garantie periode van 7 dagen op de behandeling.

De garantie vervalt indien:

  • De klant op de hoogte is gebracht van resultaten en levensduur van behandeling.
  • De klant andere producten heeft gebruikt dan geadviseerd.
  • De klant producten niet volgens advies heeft gebruikt.
  • De klant adviezen voor thuisverzorging niet heeft opgevolgd.
  • De klant het advies om medische hulp te zoeken niet binnen 5 dagen heeft opgevolgd.

Behoorlijk gedrag

  1. De Klant behoort zich in de salon te gedragen volgens algemene aanvaardbare normen.
  2. Indien de klant na herhaaldelijke waarschuwingen onbehoorlijk gedrag blijft vertonen, heeft de styliste van Tobeyoutiful het recht de klant de toegang van de salon te weigeren.

Beschadiging en/of diefstal

  1. Tobeyoutifulheeft het recht om van de klant een schadevergoeding te eisen indien, de klant meubilair, apparatuur of producten beschadigd.
  2. Tobeyoutiful meld diefstal altijd bij de politie.

Recht

  1. Op elke overeenkomst tussen Tobeyoutiful en de klant is het Nederlandse recht van toepassing.
  2. De algemene voorwaarden zijn gepubliceerd op de website van Tobeyoutiful en zijn ook in de salon beschikbaar.
× Hoe kan ik je helpen?